دوچرخه ثابت جرمن گیت Torral 200
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 افرادی کهنسال و بیمار به راحتی می توانند بر روی صندلی دوچرخه ثابت بنشینند و به پشتی صندلی آن تکیه دهند، فعالیت ورزشی روزانه ای داشته باشند و دچار چاقی و عواقب آن نشوند. این دستگاه مگنتی تنظیم می شود و تا 8 سطح میتوان مقاومت رکاب زدن را در این دوچرخه ثابت تغییر داد. این دستگاه دارای نمایشگری است که قادر است کالری، سرعت، زمان، مسافت و ضربان قلب را در اختیار کاربر خود قرار دهد.
این دستگاه برنامه از پیش تعیین شده نیز دارد که می توانید در صورت نداشتن برنامه ای از آن استفاده کنید.وزن این دستگاه 30 کیلوگرم می باشد و میتواند تا 120 کیلوگرم را تحمل کند. شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با آن راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامت خود دست پیدا کنید. این دستگاه ساخت آلمان بوده و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.
این دوچرخه ثابت نشسته بسیار راحت و بادوام است که با کمک و استفاده از آن می توانید تاثیرات خوبی را روی اندام تحتانی مانند باسن و کمر خود بگذارید. صندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد و پدال های این دوچرخه ثابت استاندارد هستند و میتوانید با رکاب زدن باعث افزیش قدرت عضلات پا، ساق پاها و ران ها شوید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

<%= Title %>



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: